۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۲۱:۰۳

حیدر شریفی:

امروز روز بد دروازه‌بان ما بود/ شرمنده مردم ایران شدیم

امروز روز بد دروازه‌بان ما بود/ شرمنده مردم ایران شدیم

همدان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال زیر14 سال ایران گفت: هر سه دروازه‌بان حاضر در تیم ایران وضعیت خوبی دارند اما امروز روز بد دروازه‌بان ما بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر شریفی عصر دوشنبه و پس از شکست 3 بر 2 ایران برابر عراق، در نشست خبری، از نبود اردوهای تدارکاتی مفید برای تیم ایران سخن گفت و افزود: بازی‌های تدارکاتی ایران با باشگاه‌های داخلی بود و این درحالیست که عراق و عربستان اردوهای اروپایی داشتند.

وی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این رقابتها تاکید کرد: برد و باخت در بازی‌ها وجود دارد اما این شکست برای ما بدلیل کسب تجربه، به نوعی برد محسوب می‌شود. البته هر سه دروازه‌بان حاضر در تیم ایران وضعیت خوبی دارند اما امروز روز بد دروازه‌بان ما بود.

شریفی شناسایی استعدادهای درخشان فوتبال و کسب مقام قهرمانی را هدف این تیم در این مسابقات عنوان کرد و تاکید کرد: در مورد کسب تجربه به هدف خود رسیدیم اما در زمینه کسب قهرمانی شرمنده مردم ایران شدیم.

وی با انتقاد از عملکرد فدراسیون نیز اظهار کرد: فدراسیون باید پشتیبانی بیشتری از این تیم‌ها داشته باشد تا در آینده شاهد نتایج بهتری باشیم. البته به دنبال جذب بازیکنانی هستیم که به تیم کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال زیر 14 سال عراق در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال قهرمانی زیر 14 سال آسیا با حذف تیم ایران حریف کره‌شمالی در دیدار نهایی شد.

کد خبر 2348080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha